Bilgi
Güvenliği Politikası
Firmamız “AVUKATLIK FAALİYETLERİ” alanında hizmet vermektedir. Firmamız gizlilik, bütünlük ve tüm fiziksel ve elektronik bilgi varlıklarını korumayı taahhüt etmektedir. Bilgi ve bilgi güvenliği gereksinimleri kurumsal hedeflerimiz ile aynı doğrultuda olacaktır. Firmamız yönetimi değişime açık, iyi eğitim almış, konusunda yetkin personel istihdamı sağlayacak ve sektör içerisinde rakiplerimizle rekabeti sağlayacak finansmanı sağlamak, yeterli donanım ve altyapıyı bulunduracaktır. Bu altyapı ve personel ile birlikte gerekli finansmanda sağlanacaktır. İş sürekliliği ve acil durum planları, veri yedekleme prosedürleri, virüslerden ve bilgisayar korsanlarından sakınma, erişim kontrol sistemleri ve bilgi güvenliği ihlal bildirimi temel faaliyetlerimizin temel taşlarını oluşturacaktır. Yapılan risk değerlendirmeleri sonucunda elde edilen açıklıklar ve tehditler bertaraf edilerek müşteri ve personelimizin bilgilerine güvenli erişim sağlanacaktır.
Ayrıca
risk değerlendirmeleri sonucunda amaçlarımızı belirleyip bu amaçlarım
başarılması için gerekli olan kaynaklar ve şartlar sağlanacaktır.
Bu
politikayı gerçekleştirmek için başta çalışanlarımızın Bilgi Güvenliği Yönetim
Sistemi şartlarını çalışma biçimi haline getirmelerini beklemekteyiz. Tüm
personel ve belirli üçüncü tarafların Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi ile
ilgili uygun eğitimleri alması sağlanacaktır.
Bilgi
güvenliği ile ilgili uygulanabilir şartlar ve bu şartların getirdiği fırsatlar
ve gereklilikler yerine getirilecek ve bu şartlar sürekli iyileştirilecektir.
Ayrıca firmamızın, personelimizin ve tüm ilgili tarafların bu sisteme
adaptasyonu sağlanacaktır.
Bilgi
Güvenliği Politikamız yılda bir kez ya da firmamızla ilgili önemli
değişikliklerin olması durumunda uygunluğunu, doğruluğunu ve etkinliğini
sağlamak için yönetim ve birim sorumlularının katılımıyla gözden geçirilmekte
ve güncelliği sağlanmaktadır.